شنبه , آوریل 27 2024
خانه / پارچه مبلی / مرکز فروش عمده پارچه مبلی ارزان
مرکز فروش پارچه مبلی ارزان

مرکز فروش عمده پارچه مبلی ارزان

بزرگترین مرکز فروش پارچه مبلی در استان یزد می باشد استان یزد بدلیل اینکه بیشترین و بزرگترین کارخانجات ریسندگی و بافندگی را داراست ارزانترین و باکیفیت ترین پارچه های مبلی عرضه می کند.

بزرگترین مرکز فروش پارچه مبلی

بزرگترین مرکز فروش پارچه مبلی

مشاور و مدیر فروش : آقای حاجی یوسفی 09131571351

اولین و مهترین قسمتی که در طراحی یک منزل لاکچری افراد را جذب خود می کند پارچه و طراحی مبل است . پارچه مبل در عین سادگی باید بسیار چشم نواز و رنگهای پارچه باهم همخوانی داشته باشد

قیمت پارچه مبلی یزد

مزیتی که پارچه مبلی ما با دیگر فروشگاهها دارد این است که به شما مشاوره می دهد در زمینه بهترین و زیباترین و کیفیت خوب پارچه.

مناسبترین قیمت را از ما بخواهید

مشاور و مدیر فروش بزرگترین مرکز پارچه مبلیآقای حاجی یوسفی 09131571351

تشخیص پارچه مبلی با کیفیت

برای تشخیص کیفیت بافت پارچه کافیست محل دوخت پارچه را با دقت بررسی کنید. در صورتی که در محل دوخت پارچه ی مبل، سوراخ های محل دوخت قابل مشاهده هستند و از حد طبیعی بزرگترند، مطمئن باشید که بافت پارچه مبل انتخابی تان ضعیف بوده و درجه۱ نمی باشد که در هنگام کشیده شدن یا مورد استفاده قرار گرفتن تحت فشار محدود به این صورت در آمده است. ولی اگر جنس چرم یا پارچه انتخابی تان با کیفیت باشد و از تراکم خوبی برخوردار باشد، به هیچ وجه به چنین شرایطی نمی انجامد. تراکم پارچه مبل با کمی دقت حتی با دست کشیدن روی پارچه نیز قابل تشخیص است. پارچه های مبلی که تراکم بالاتری دارند سنگین تر هستند و در واقع وزن پارچه های مبلی نشانه ی خوبی برای سنجش کیفیت این پارچه هاست.

در آخر باید توصیه کنیم که اگر در خانه فرزند خردسال یا افراد مسن دارای بیماری های تنفسی یا انواع آلرژی دارید، بهترین گزینه از بین مدل های مبل برای شما و خانواده تان مدلی است که کمترین میزان پارچه در تولید آن بکار رفته بتشد، زیرا پارچه مبل به مرور زمان گردو خاک و سایر دلایل بروز یا تشدید بیماری های تنفسی مانند آسم یا تنگی نفس را به خود جذب می کند و زمینه ی تشدید بیماری تنفسی افراد خانه را در طی چند سال فراهم می نماید.

با کیفیت ترین و بهترین قیمت پارچه مبلی

مشاور و مدیر فروش آقای حاجی یوسفی 09131571351
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم دهقانی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132539560
شماره دفتر آلمان: 004915206375556
پست الکترونیکی: halime_d2010@yahoo.com

درباره ی admin

کانال تلگرام