شنبه , آوریل 27 2024
خانه / باغ گفتگو / راز افراد موفق در باغ گفتگو اردکان

راز افراد موفق در باغ گفتگو اردکان

مطالعه زندگی افراد موفق تاثیر شگفت آوری بر روی زندگی افراد و ایجاد انگیزه فعالیت در آنان دارد. شما با مطالعه زندگی این افراد که از صفر و یا زیر صفر به موفقیت رسیده اند باور می کنید که شما هم می توانید به زندگی خود تکانی بدهید. شما هم با وجود توانایی های بسیار خود می توانید زندگی خود را خلق کنید و به موجود شگفت انگیزی تبدیل شوید که روی دیگران هم تاثیر زیادی خواهید گذاشت.

مجموعه گردشگری باغ گفتگو اردکان با دعوت از افراد موفق و تاثیرگذار راه را برای کسانی که می خواهند موفق شوند هموار کرده . شما هم استانیها و همشهریان عزیز می توانید چهارشنبه های آخر هر ماه در این مجموعه گردشگری از تجربه و آشنایی این دوستان بهره مند شوید.

لزوم خواندن و شنیدن زندگینامه افراد موفق

یکی از باارزش ترین، کارهایی که هر کدوم از ما می تونیم انجام بدیم اینه که دور و بر خودمون رو پر کنیم از انسانهایی که دوست داریم مسیرزندگیمون شبیه به اونا بشه. انسانهایی که ویژگیهای مورد علاقه ما رو در خودشون دارن.  علی رغم اینکه اون انسانها، فوق العاده براشون عزیزن و قابل احترامم ؛ می بینن نقشه ای که اونها برای زندگیشون ترسیم کردن با مسیر اطرافیانشون هماهنگ نیست.

بهترین راه ها، خوندن زندگی نامه هاست.زندگی نامه و صد البته آثار این افراد.در زمان مطالعه مباحث این چنینی، انگار که ما با اون فرد، نشت و بر خاست داریم.تاثیری که دوست داریم از اون بگیریم، مشورت هایی که دوست داریم در خصوص موارد مختلف، ازش دریافت کنیم از این طریق می تونیم بگیریم. و در نهایت می بینیم که لزومی به ارتباط در دنیای فیزیکی نیست.حالا که شرایطش مهیا نیستش.

رای ارتباط با باغ گفتگو با این پیج همراهمون باشید

https://instagram.com/baghe._.goftvago?utm_medium=copy_link

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم دهقانی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132539560
شماره دفتر آلمان: 004915206375556
پست الکترونیکی: halime_d2010@yahoo.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

بهترین رستوران باغ یزد

آیا می دانید رستوران باغ “باغ گفتگو” در اردکان یکی از بهترین و دلنوازترین رستوران …

کانال تلگرام