شنبه , آوریل 27 2024
خانه / دسته‌بندی نشده / بازار خرید پودر شیربادام درجه 1

بازار خرید پودر شیربادام درجه 1

آیا می دانید پودر شیربادام درجه 1 در این اوضاع وخیم کرونایی بازار خرید خوبی دارد؟پودر شیربادام درجه 1 بصورت فله در مرکز ما بسته بندی می شود که این پودر را عمده فروشان و کسانیکه ویزیتور هستند می توانند در بسته بندی های 250گرمی و 500گرمی و… بسته بندی کرده و بفروش برسانند

خواص بی نظیر پودر شیربادام درجه 1

بهبود بینایی
هر قسمت از بدن انسان از ویتامین خاصی بهره می برد و همین مورد برای چشم ها نیز صدق می کند. چشم انسان یکی از مناطق حساس بدن است. به همین ترتیب، تقریباً از هر چیزی می تواند آسیب ببیند. چراغ های روشن، هر صفحه تابنده، نور خورشید، گرد و غبار و باد می توانند باعث اختلالات مختلف چشم شوند. ویتامین A را برای بهبود تمرکز چشم ها و سلامتی آنها استفاده می کنیم. شیر بادام حاوی مقادیر خوبی از این ویتامین است و بعضی اوقات با قدرت بینایی در ارتباط است.
رابطه خوب با دمای پایین
بر خلاف شیر گاو، شیر بادام برای تداوم کیفیت نیازی به دمای سرما ندارد. این ماده مغذی، خود را در دماهای مختلف حفظ می کند، به این معنی که کودکان همیشه می توانند به آن اعتماد کنند. افرادی که سرماخوردگی دارند و به آنفولانزا مبتلا هستند، نباید نوشیدنی سرد بنوشند. شیر گاو برای مدتی بعد از خارج شدن از یخچال باید گرم شود. با این حال، شیر بادام را می توان فوراً در هر نقطه نگه داشت و نوشید. دلیل این واقعیت چشمگیر این است که برخلاف شیر گاو، شیر بادام بسیار کمتر مستعد رشد باکتری ها است. هنگامی که شیر برای مدتی در دمای مطلوب باقی نماند، باکتری ها آن را فاسد و خراب می کنند. با این حال، شیر بادام حاوی اسیدها و سایر مواد شیمیایی است که به طور طبیعی همین باکتری ها را از بین می برند.

مبارزه با سرطان
تحقیقات اولیه حاکی از آن است که جایگزینی شیر گاو با شیر بادام می تواند سرطان پروستات را سرکوب کرده و از بروز چند شکل دیگر سرطان جلوگیری کند. همچنین اختلاف نظرهای مختلفی درباره این موضوع وجود دارد. برخی از مطالعات ذکر کرده اند که کارژنین، ماده ای که در بسته های شیر بادام موجود است، ممکن است باعث سرطان و آسیب روده شود. اما هیچ نگرانی وجود ندارد، زیرا دو نوع کارژنین وجود دارد – تخریب شده و تجزیه نشده. کارژنین تخریب شده ممکن است باعث سرطان شود و در مطالعات همان نوع آزمایش شده است. با این حال، بسته های تترا شیر بادام حاوی کارژنین دست نخورده هستند که در مقادیر عادی که ما انسان ها مصرف می کنیم کاملاً بی خطر است.
تقویت ایمنی بدن
شیر بادام غنی شده از ویتامین های A ، D و E، می تواند ایمنی شما را تقویت کند. برخی از اشکال شیر بادام همچنین سرشار از ویتامین های آهن اضافه شده و B هستند که باعث تقویت سلامت ایمنی بدن می شوند.
کمک به خواب آرام
کلسیم موجود در شیر بادام به مغز کمک می کند تا ملاتونین یعنی هورمون خواب را تولید کند. شیر بادام گرم حتی بهتر عمل می کند، این شیر به شما کمک می کند تا آرام شوید و به آرامی به یک خواب آرام فرو بروید.

کمک به درمان آکنه
اسیدهای چرب اشباع نشده موجود در شیر بادام می توانند باعث کاهش در معرض قرار گرفتن افراد در برابر آکنه شوند. شیر حاوی فلاونوئیدهایی مانند کاتچین، اپیکاتچین و کائمپرفرول است که همگی از اکسید شدن سلولهای پوستی جلوگیری می کنند. ویتامین E موجود در شیر بادام نقش عمده ای در سلامت پوست دارد. این پوست شما را درخشان نگه می دارد و حتی آن را از اشعه UV مضر محافظت می کند. مصرف روزانه شیر بادام می تواند در این زمینه کمک کند. همچنین می توانید صورت خود را با شیر بشویید.
تقویت سلامت مو
اسیدهای چرب موجود در شیر بادام می توانند موهای شما را نرم و لطیف کنند. ویتامین E موجود در شیر، به عنوان یک آنتی اکسیدان، می تواند با آسیب رادیکال آزاد مبارزه کرده و به مهار ریزش مو کمک کند. علاوه بر اینکه می توانید هر روز شیر بادام مصرف کنید، می توانید موهای خود را دو بار و به مدت سه بار در هفته بشویید.
ریبوفلاوین
برخی از ریبوفلاوین موجود در بادام در شیر بادام تبدیل می شوند. ریبوفلاوین همچنین به عنوان ویتامین B2 شناخته می شود و به تولید گلبول های قرمز و آزاد شدن انرژی از کربوهیدرات هایی که می خورید کمک می کند.

خواص شیر بادام برای نوزادان و کودکان


شیر بادام حاوی مواد مغذی فراونی است که به بهبود رشد مغز نوزادان و کودکان کمک می کند و موجب کاهش خطر ابتلا به آلزایمر در بزرگسالی می شود. شیر بادام شاخص گلیسمی پایینی دارد و به کنترل قند خون در نوزادان و کودکان کمک کرده و سبب میشود آنها در بزرگسالی دچار دیابت نشوند.پس از مشورت با پزشک می توانید شیر بادام را از سن 6 ماهگی به رژیم غذایی نوزاد خود بیفزایید.


خواص شیر بادام برای جنین و زنان باردار


شیر بادام ویتامین ها و مواد معدنی فراوانی دارد بنابراین مصرف آن در زنان باردار سبب رشد جنین و تقویت بدن زنان باردار خواهد شد. همچنین شیر بادام حاوی کلسیم فراوانی است که به تقویت استخوان های زنان باردار کمک کرده و ابتلا به پوکی استخوان را کاهش می دهد. کلسیم موجود در شیر بادام سبب کاهش فشار خون بالا در دوران بارداری می شود و خطر ابتلا به پره اکلامپسی را کاهش می دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم دهقانی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132539560
شماره دفتر آلمان: 004915206375556
پست الکترونیکی: halime_d2010@yahoo.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

بازار صادراتی کاشی به عراق

در این روز ها باتوجه بالا و پایین شدن ارز و طلا، ارزش دلار در …

کانال تلگرام