شنبه , آوریل 27 2024
خانه / دسته‌بندی نشده / ارزان ترین قیمت سفال میبد

ارزان ترین قیمت سفال میبد

ارزان ترین قیمت سفال میبد در شرکت ما میتوانید پیدا کنید

سفال میبد با پیوند سنت و مدرن توانسته بهترین و با کیفیت ترین ظروف و سفال را در مکانهای تفریحی و عمومی عرضه کند

اهمیت تولید انواع سفال میبد

در کشور ایران در بسیاری از استان های آن صنایع دستی چون سفالگری قدمت بسیاری دارد یکی از این استان ها، استان یزد با قدمت تاریخی بسیار است. این هنر در یزد به دلیل فراوان بودن مواد اولیه چون خاک از گذشته تاکنون مورد توجه بوده است.  یکی از شهرستان های این استان زیبا میبد یزد است که در نارین قلعه بین خشت های آن که در دوره ساسانی ساخته شده است قطعاتی از خرده های ظروف سفالی یافت شده. در زمان های دور کارگاه های سفالگری در این استان از همدیگر دور بودنه اند. اما امروزه به دلیل مسائل بهداشتی تمامی کارگاه های سفالگری به خارج از دروازه منتقل گشته و آن را کرخانه نام گذاری کرده اند. شهرستان میبد یکی از جمله قطب های سفالگری است سفال میبد به دو صورت تولید می شود که عبارتند از:

  1. ساخت ظروف سفالی که ماده اصلی سازنده آن رس است.
  2. ساخت ظروف سفالی از خاک سفید که ترکیب کوارتز، کائولن و سیلیس است.

نمایندگی فروش انواع سفال شهرستان میبد

همانطور که گفته شد ساخت سفال میبد یزد دارای قدمت بسیار زیادی است این تولید کنندگان برای این که بتوانند محصولات تولیدی خود را به دست مشتریان خود در سرتاسر کشور و حتی خارج از کشور برسانند باید نمایندگانی داشته باشند. مشتریان و علاقمندان به خرید محصولات سفالی یزد می توانند با مراجعه به این نوع نمایندگی ها محصولات خود را خریداری نمایند. شما با خرید از این نمایندگان می توانید از امتیاز های بسیاری بهره ببرید که در ادامه بیان خواهیم کرد. در میبد یزد برای این که قدمت تاریخی سفالگری را به دید همگان برسانند موزه سفال در آب انبار حاج علی محمد پا بر جا نموده اند که آثار بسیاری در آن نگه داری می شود و قدیمی ترین آثار مربوط به دوره ماد ها می باشد.

  1. تنوع محصولات
  2. کیفیت مواد اولیه بکار برده شده
  3. مشاوره برای انتخاب درست محصول
  4. قیمت مناسب

قیمت انواع تولیدات ظروف سفالی میبد یزد

همانطور که قبلا گفته شد شما برای این که بتوانید محصول مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید می توانید به نمایندگی ها و مراکز معتبر مراجعه کنید چرا که در این نمایندگی ها به دلیل حذف واسطه ها توانسته اند قیمت را به صورت مستقیم عرضه دارند. ظروف سفالی تولید شده در یزد دارای تنوع بسیاری است و شما می توانید آن ظروف را مطابق میل و خواسته خود خریداری نماید که در ادامه به نمونه ای از آن ها اشاره خواهیم نمود. سفالگران برای این که ظروف سفالی خود را زیباتر در دید خریداران جلوه دهند در محصولات تولیدی خود نقش و نگار های فراوانی بکار برده اند.

  1. چراغ پا
  2. نفت دان
  3. چراغ گلی
  4. ناودان
  5. سنگ منقل
  6. دوات دان
  7. قالب قند
  8. کاسه جوه
  9. کشک ساب
  10. تغار
  11. قلک
  12. خمره
  13. لیوان
  14. شمعدان
  15. کاسه
  16. بشقاب

فروش انواع ظروف سفالی نقاشی شده میبد

در میبد یزد برای رنگ کاری بر روی سفال میبد سفالگران از یک نوع روش رنگ آمیزی به نام زیررنگی استفاده می کردند. بعد از رنگ آمیزی نوبت آن فرا می رسید که ظروف سفالی را لعاب دار کنند ، که برای انجام این کار از شیشه استفاده می شود، که ایتدا آن را خرد کرده و با اندکی آب و کتیرا و در بعضی از مواقع براده های مس ترکیب می کنند و آن را به صورت مایع غلیطی در می آورند و سپس برای لعاب دار کردن ظروف استفاده می نمایند و سپس بعد از این کار آن ها را مجدادا در کوره برای پخت قرار می دهند. شاید بتوان گفت در گذشته رنگ ها و نقش های که در هنگام رنگ آمیزی بر روی ظروف سفالی ایجاد می کردند کار سخت و زمان بر بوده است. نقش و نگار های که بر روی این ظروف نقش بسته است عبارتند از:

  1. نقش ماهی
  2. خورشید خانم
  3. مرغک
  4. چیت
  5. زلف عروس
  6. طاق نصرت
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم دهقانی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132539560
شماره دفتر آلمان: 004915206375556
پست الکترونیکی: halime_d2010@yahoo.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

بازار صادراتی کاشی به عراق

در این روز ها باتوجه بالا و پایین شدن ارز و طلا، ارزش دلار در …

کانال تلگرام