پنج‌شنبه , مارس 28 2024
خانه / عمده موبایل یزد / لوزام جانبی موبایل عمده یزد
فروش عمده لوازم جانبی موبایل

لوزام جانبی موبایل عمده یزد

آیا می دانید یکی از ضروریات موبایل برای هر کسی برچسب یا همون گلاس موبایل هست که برخلاف جلدهای موبایل که انواع و اقسام زیادی دارد برچسب ها فقط یک نوع هستند که بر حسب کیفیت درجه بندی می شوند.

و همچنین برای تمام کاربران کالاهایی نظیر گوشی تلفن همراه و تبلت، حفظ سلامت و زیبایی کالا مهم است و به همین منظور اکثر کاربران از ابزارهای محافظ برای امنیت ظاهری گوشی موبایل و تبلت استفاده می‌کنند، حتی برخی از این محافظ‌ها برای لپ‌تاپ‌های خود نیز استفاده می‌کنند.

فروش عمده لوازم جانبی موبایل

فروش عمده لوازم جانبی موبایل

مدیر فروش : سید رضا سیده 09131529050

یکی از ابزارهای محافظتی که سابقه کاربری طولانی در ایران دارد برچسب‌های ضدخش است که از قدیم‌الایام روی گوشی‌ها نصب‌ می‌شده و اکنون نیز همچنان با ورود نسل جدید شیشه‌های گوریلا‌گلس‌ مشتری دارند.

گویا کاربران گوشی و تبلت به قابلیت ضد خش این شیشه‌ها اعتماد چندانی ندارند و به همین دلیل همچنان برای جلوگیری از خش‌دیدگی صفحه نمایش گوشی موبایل و تبلت از این برچسب‌ها استفاده‌ می‌کنند.اما آیا واقعا کاربرد این برچسب‌ها، به‌ویژه با ورود نسل جدید شیشه‌های ضدخش، روی تبلت و موبایل‌ها مثمرالثمر یا اصلا لازم است؟

آیا می دانید چه تفاوتی بین برچسب‌های موجود در بازار که با قیمتی حدود ده تا 50 هزار تومان به فروش می‌رسند وجود دارد؟ اصلا چه برچسب ضد خشی مناسب خرید است و چه برچسبی خیر! اینها سوالاتی است که در این بخش ما به آنها پاسخ می‌دهیم. اگر این سوالات برای شما هم وجود دارد، این مطلب را بخوانید:

محافظت از صفحه نمایش‌های گوشی موبایل و تبلت

اگرچه تلفن‌های مدرن امروزی و تبلت‌ها که همگی مجهز به محافظ‌های صفحه‌نمایش هستند، اکثر دارای شیشه گوریلا گلس بوده‌اند که محافظ بسیار خوبی هستند، اما با این وجود اکثر خریداران گوشی بلافاصله پس از خرید برای دریافت و نصب این برچسب‌های محافظ اقدام مي‌كنند که در انواع و قیمت‌های گوناگونی به بازار عرضه شده‌اند.

اما آیا واقعا وجود این محافظ‌های ضد خش برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها لازم است؟

در پاسخ باید بگوییم درست است که صفحات جدید موبایل و تبلت در مقابل ضربه و خش تا حد زیادی مقاوم شده‌اند، اما این همه کاری نیست که یک محافظ صفحه نمایش انجام می‌دهد. گوریلا گلاس شیشه‌ای ضد خش است، اما جادویی نیست و اگر آن را کنار کلیدها و پول خرد درون جیب بگذارید، باید منتظر باشید که صفحه موبایل شما کمی زبر شود و حتی خط بردارد.

پس اگر نمی‌خواهید همیشه نگران شیوه استفاده، نگهداری و حمل موبایل یا تبلت خود باشید، بهتر است وظیفه مراقبت از آن را به یک محافظ صفحه سپرده و خیال خود را راحت کنید. برای اینکه خیال خود را راحت کنید می‌توانید از میان نمونه‌های گوناگون که با میانگین قیمت ده تا 50 هزار تومان در بازار موجودند استفاده کنید.

حتی می‌توانید قدم فراتر نهاده و چاره‌ای برای درمان شکستن صفحه نمایش بر اثر ضربه نیز بکنید. برای این منظور می‌توانید از محافظ‌های ضد ضربه‌ای که به‌تازگی وارد شده‌اند و قیمتی حدود 100 هزار تومان دارند استفاده كنيد.

 

انواع محافظ‌های صفحه نمایش موبایل و تبلت

محافظ‌های معمولی: این محافظ‌ها که معمولا از نوع براق یا مات هستند، در ضخامت‌های مختلفی به بازار عرضه شده‌اند و معمولا تنها در مقابل خش از گوشی محافظت می‌کنند، اما اکثر برچسب‌های ارزان‌قیمت به دلیل ضخامتی که دارند و همچنین جنس سیلیکون ساخته شده از آنها روی حالت لمسی صفحه نمایش تاثیر مي‌گذارند و در آن اختلال ایجاد می‌کنند.

پس هنگام خرید توجه داشته باشید که حتی‌الامکان از برچسب‌های اینچنینی و همچنین برچسب‌های براق که به شدت اثر انگشت را جذب می‌کنند خودداری کنید.

محافظ‌های ضد تشعشع و بازتاب نور:  محافظ‌های ضد تششع و بازتاب نور که ظاهری مات به گوشی می‌دهند، جلوی درخشش آن را در نور آفتاب می‌گیرند و کاربری راحت‌تری را برای کاربر ایجاد می‌کنند. این محافظ‌ها در برندهای گوناگونی چون ریمکس، بوف، هوکو موشی و… و با قیمت‌های گوناگونی از ده تا 50 هزار تومان بسته به برند و نوع گوشی در بازار موجودند.

محافظ‌های ضداثر انگشت: اگر می‌خواهید دائما پارچه‌ای در جیبتان نباشد که مشغول تمیز کردن صفحه موبایل شوید، بهتر است سراغ یک برچسب صفحه نمایش بروید که در برابر اثر انگشت مقاوم است. برای این منظور استفاده از برچسب‌های ضدخش مات بسیار مناسب است، زیرا علاوه بر اینکه در مقابل تشعشع نور مانع ایجاد می‌کنند و ظاهر زیبایی به گوشی می‌دهند، اثر انگشت را بسیار کمتر از برچسب‌های براق جذب می‌کنند و از جذابیت گوشی نمی‌کاهند.

محافظ‌های ضد آب: اگرچه در بازار محافظ‌های صفحه نمایشی با خاصیت ضد آب موجودند، اما به واقع این محافظ‌ها خاصیتی ضد آب ندارند و تنها موجب دردسر کاربرانی می‌شوند که از این محافظ‌ها استفاده می‌کنند، زیرا با تصور ضد آب بودن این برچسب‌ها دقت چندانی در خصوص ریختن آب روی صفحه نمایش و… نمی‌کنند. پس به خاطر داشته باشید که هیچ برچسب ضد خشی به واقع ضد خش نیست!

برچسب‌های محافظ جدید با خاصیت ضد ضربه: برچسب‌های ضد ضربه نیز که بنا بر ادعای گروهی از عرضه‌کنندگان، کاملا مقابل شکستگی صفحه نمایش مانع ایجاد می‌کنند نیز به تازگی با قیمتی حدود 100 هزار تومان وارد بازار شده‌اند، اما به احتمال زیاد این برچسب‌ها نمی‌توانند به طور صد در صد مقابل ضربات و شکستگی‌ها مانع ایجاد كنند.

این برچسب که یک نمونه چهار لایه از برچسب‌های محافظ است ضخامت کمی دارد که پس از نصب، هیچ‌گونه تغییری در ظاهر lcd و فرم اصلی تلفن همراه ایجاد نمی‌کند. این برچسب که با برند buff در بازار عرضه شده، برای انواع برندهای گوشی در بازار عرضه شده است.

محافظ سطوح صیقلی برای تبلت‌های براق و زیبا: اگرچه برای تبلت‌ها محافظ یا قاب‌هایی به منظور جلوگیری از خش افتادن بخش‌های فلزی در بازار موجود است، اما برخی به استفاده از این محافظ‌ها علاقه‌ای ندارند. برای این افراد محافظ صفحه‌هایی مانند ZAGG InvisibleShield که به طور کامل پشت و روی دستگاه را می‌پوشانند توصیه می‌شود. /دنیای اقتصاد

بزرگترین مرکز فروش لوازم جانبی موبایل

بزرگترین مرکز فروش لوازم جانبی موبایل

مدیر و مشاور خرید شما آقای سید رضا سیده 09131529050
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم دهقانی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132539560
شماره دفتر آلمان: 004915206375556
پست الکترونیکی: halime_d2010@yahoo.com

درباره ی admin

کانال تلگرام