پنج‌شنبه , مارس 28 2024
خانه / دسته‌بندی نشده / قیمت خرید آپارتمان های یزد

قیمت خرید آپارتمان های یزد

آیا قصد خرید ملک و آپارتمان در استان یزد را دارید؟ برای این که بتوانید متناسب با بودجه خود یک ملک و یا آپارتمان در استان یزد را خریداری کنید، با ما همراه شوید. در این مقاله سعی داریم قیمت خرید آپارتمان های یزد را مورد بررسی قرار دهیم.

 

  آپارتمان های مختلفی در استان یزد وجود داشته که با سرعت زیاد در حال خرید و فروش می باشند، به دلیل قرار گیری در شرایط اقتصادی hot potato نگه داری پول نقد سبب ضرر متعددی شده و می بایست حتما پول خود را به یک کالا تبدیل کنید. با خرید ملک می توانید سرمایه خود را چندین برابر کنید.

استان یزد با دارا بودن اپارتمان های مختلف، انتخاب بسیار خوبی برای سکونت و سرمایه گذاری است. آپارتمان هایی که در این استان وجود دارند بر اساس فاکتور و عوامل مختلفی قیمت گذاری می شوند.

مشاور ملکی آپارتمان در یزد

مشاور ملکی آپارتمان در یزد

پوررضایی 09132525397

مشاور ملکی آپارتمان

مشاور ملکی آپارتمان

پورسلیمان 09133505378

 

عوامل تعیین کننده قیمت خرید آپارتمان های یزد

 

1)     قیمت خرید آپارتمان های یزد تا حد زیادی به منطقه جغرافیایی مربوط است. ممکن است در پایین شهر یزد قیمت یک آپارتمان با متراژ ۲۰۰ برابر با قیمت آپارتمان ۵۰ متری در بالای شهر باشد. این نکته که ساختمان و آپارتمان در کدام ناحیه و منطقه وجود دارد، بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

2)     یکی دیگر از عواملی که در قیمت خرید آپارتمان های یزد تاثیر گذار است، سال ساخت آن جا می باشد. هر چه که ساختمان نوساز تر باشد و زمان زیادی از تاسیس آن نگذشته باشد، قیمت آپارتمان بیشتر خواهد بود. طبق این قانون هر چه که ساختمان قدیمی تر باشد و سالیان بسیاری از ساخت آن بگذرد، قیمت آن کمتر خواهد بود. گاهی اوقات چنین آپارتمان هایی جزو خانه های کلنگی قرار گرفته و قیمت آن ها ناشی از قیمت زمین باشد و ساختمان هیچ گونه ارزشی نداشته باشد.

برای یک توافق‌نامه میان کارگزار و مشتری، مهم است که یک سند قانونی که به شکل شفاف نوشته شده‌است، وجود داشته باشد تا از هر دو طرف محافظت شود. اگر طرفین فقط یک توافق شفاهی داشته باشند، احتمال اینکه مناقشه‌ای دربارهٔ قرارداد و چگونگی فروخته شدن ملک رخ دهد بیشتر است.

3)     متراژ و مساحت نیز تا حد زیادی قیمت خرید آپارتمان در یزد را تعیین خواهد کرد. ساختمان ها اکثرا به دو قسمت عرصه و زیربنا تقسیم می شوند. زیربنا نشان دهنده مساحتی است که بنا در آن جا ساخته شده است و منظور از متراژ و عرصه ، مساحت کل ساختمان می باشد.

اگر تمامی شرایط اثر گذار بر قیمت را یکسان در نظر بگیریم، ساختمانی که دارای متراژو زیر بنای بیشتری است، ارزش بالا تری دارد و با قیمت بالاتری به فروش می رسد.

 

4)     در بازار یکی از اصطلاحاتی که نشان دهنده ارزش و قیمت ساختمان بوده، چند خوابه بودن است. این اصطلاح به معنای تعداد اتاق های 3 در 4 آپارتمان باشد، قاعدتا هر چه اتاق خواب ها بیشتر باشند، ساختمان نیز گران تر است.

 

5)     در اصل به خانه های چند طبقه آپارتمان گفته می شود. آپارتمان هایی که واحد های بیشتری را دارا بوده و از نظر مساحت و ارتفاع گسترده تر هستند، ارزش بیشتری داشته و گران تر می باشند. هر چه که آپارتمان بلند تر باشد، از استحکام بالا تری برخوردار است؛ چرا که وزن بیشتری را متحمل شده است. کیفیت کار نوعی امتیاز محسوب شده و بر قیمت آن خواهد افزود.

 

6)      زیبایی و طراحی آپارتمان نقش قدرتمندی در قیمت گذاری دارد. طراحی های زیبا و شکیل می تواند تا حد زیادی آپارتمان را گران تر و با ارزش تر کند. چرا که برای زیبا تر شدن آن هزینه های متعددی صرف شده است و این هزینه ها بر قیمت آپارتمان سرشکن شده است. هر چه که آپشن های آپارتمان بیشتر باشد، گران تر خواهد بود، به عنوان مثال اپارتمانی که دارای بالکن و حیاط خلوت است، ارزش بیشتری دارد.

قیمت خرید آپارتمان های یزد

 

به علت نوسان بسیار زیادی که بازار مسکن و خرید و فروش ملک دارد، به صورت قطعی نمی توان قیمت آپارتمان ها را مشخص کرد. علاوه بر آن هر منطقه چنان چه ذکر شد، به صورت جداگانه قیمت گذاری می شوند. اما حین خرید و فروش کافی است به یکی از مراکزی که در عرصه خرید و فروش مسکن فعالیت می کنند، مراجعه کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم دهقانی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132539560
شماره دفتر آلمان: 004915206375556
پست الکترونیکی: halime_d2010@yahoo.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

بازار صادراتی کاشی به عراق

در این روز ها باتوجه بالا و پایین شدن ارز و طلا، ارزش دلار در …

کانال تلگرام