شنبه , آوریل 20 2024
خانه / خانه های ویلایی یزد / خانه های ویلایی یزد متری چند؟

خانه های ویلایی یزد متری چند؟

خانه های ویلایی در شهر یزد مورد پسندتان واقع شده است؟ قصد خرید خانه های ویلایی موجود در شهر یزد را دارید؟ به دنبال تعرفه های خانه های ویلایی استان یزد می باشید؟ کمی وقت خود را به ما اختصاص دهید، تا در رابطه با این موضوع اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کنید.

 خانه های ویلایی مورد توجه افراد بسیار زیادی است، چرا که دارای ساختمان زیبا و حیاط و باغ بزرگی می باشند، به نوعی خانه های ویلایی، خانه باغ های زیبایی محسوب می شوند.

مشاور املاک خانه های ویلایی

مشاور املاک خانه های ویلایی

۰۹۱۳۳۵۰۵۳۷۸ پورسلیمان ۰۹۱۳۲۵۲۵۳۹۷ پوررضایی

خانه هایی که تحت عنوان خانه ویلایی وجود دارند

 

خانه ها انواع و اقسام مخلفی دارند، امروزه بیشتر آن ها حالت آپارتمانی داشته و دارای چند اتاق بوده، بدون این که حیاط و باغچه ای داشته باشند. اما خانه های دیگری نیز وجود داشته که از چند قسمت مختلف تشکیل شده اند، غالبا آن ها دو قسمت بنا و حیاط بوده که متراژ حیاط بسیار قابل توجه می باشد.

درون حیاط انواع درخت ها کاشته شده و حیاط مانند یک باغ سرسبز و زیبا می باشد. چنین خانه هایی به عنوان خانه های ویلایی شناخته شده اند.

عوامل تعیین کننده قیمت خانه های ویلایی

 

خانه های ویلایی براساس عوامل مختلفی قیمت گذاری شده و به فروش می رسند. از جمله عواملی که در قیمت ویلا ها اثر گذار می باشند، عبارتند از: متراژ، منطقه جغرافیایی، نوع باغچه ویلا، مساحت زیر بنا، کیفیت خانه ساخته شده و تعداد طبقات بنا.

 

هر کدام از عوامل بالا تا حد زیادی بر قیمت خانه های ویلایی اثر گذار می باشند. هر چقدر که یکی از فاکتور ها شدت بیشتری داشته باشد، قیمت خانه بیشتر خواهد شد.

۰۹۱۳۳۵۰۵۳۷۸ پورسلیمان ۰۹۱۳۲۵۲۵۳۹۷ پوررضایی

برای تعیین قیمت خانه های ویلایی می باست تمام ویژگی آن جا را مورد بررسی قرار داد. ممکن است فاکتور ها نیز وابسته به یکدیگر باشند و در اثر تغییر یکی از عامل ها، دیگری نیز دستخوش تغییر شده و برقیمت نهایی ملک بیفزاید. به عنوان مثال تغییر منطقه جغرافیایی بر ارزش تمام فاکتور ها اثر گذار می باشد.

ویژگی خانه های ویلایی موجود در استان یزد

 

گاهی این باور وجود دارد، که در مناطق جغرافیایی با آب و هواب گرم، امکان رشد گیاه وجود نداشته و آن جا چندان سرسبز نخواهد بود. شهر یزد با وجود هوای گرمی که دارد، برای پرورش درختان زیادی مناسب بوده و باغ های یزد سرشار از چنین درخت هایی می باشند. خانه های ویلایی موجود در شهر یزد نیز دارای درختان متعددی از جمله؛ سنجد، سرو، کاج و اقاقیا می باشد.

 

شهر یزد زادگاه بادگیر های بسیار زیبایی است، در خانه های ویلایی این شهر اکثر حوضچه، استخر های وبادگیر های زیبایی وجود دارد. هر کدام از این ها نوعی آپشن به حساب آمده و قیمت خانه ها را بیشتر می کند. بنا های مدرن و سنتی با طراحی های فوق العاده ای وجود داشته که سبب خاص بودن ویلا های یزد شده است.

 

خانه های ویلایی یزد متری چند؟

قیمت ویلا های شهر یزد نیز مانند سایر منطق وابسته به عوامل مختلفی است. معمولا قیمت ها را با واحد متر بیان می کنند. در شهر یزد خانه های ویلایی متفاوتی وجود داشته، بعضی از آن ها در قسمت های پایینی شهر با طراحی ساده تر و سنتی هستند و بعضی دیگر در منطقه های گران قیمت واقع شده اند، که دارای طراحی های زیبا و مجلل تری می باشند. برای بیان قیمت ویلا ها نمی توان از یک رقم خاص پیروی کرد. چرا که قیمت ها بسیار متفاوت می باشند.

مشاورین املاک خبره

مشاورین املاک خبره

۰۹۱۳۳۵۰۵۳۷۸ پورسلیمان ۰۹۱۳۲۵۲۵۳۹۷ پوررضایی

 

برای دریافت این قیمت ها می بایست با مشاورین املاک ما بگیرید و از ایشان نرخ به روز را جویا شد. با توجه به شرایط تورمی قیمت ها روز به روز در حال تغییر و نوسان می باشند و بهتر است، برای یافتن قیمت هر متر به مراکز معتبر هم چون مشاور املاک مراجعه کرد.

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم دهقانی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132539560
شماره دفتر آلمان: 004915206375556
پست الکترونیکی: halime_d2010@yahoo.com

درباره ی admin

کانال تلگرام