شنبه , آوریل 20 2024
خانه / فروش عمده پودر شیربادام / فروش عمده پودر شیربادام

فروش عمده پودر شیربادام

آیا از خواص بی نظیر پودر شیربادام مطلع هستید؟ آیا می دانید این محصول بی نظیر بصورت فروش عمده به فروش می رسد؟

خواص شیربادام

تنها با داشتن 39 کالری انرژی در هر فنجان (240 میلی لیتر)، شیر بادام در مقایسه با شیر گاو و سایر نوشیدنی های گیاهی بسیار کم کالری است. همچنین حاوی مواد مغذی مختلفی است.
یک فنجان (240 میلی لیتر) شیر بادام حاوی:

  • کالری:39
  • چربی:3 گرم
  • پروتئین:1 گرم
  • کربوهیدرات:3.5 گرم
  • فیبر:0.5 گرم
  • کلسیم:24٪ از نیاز روزانه
  • پتاسیم:4٪ از نیاز روزانه
  • ویتامین D:18٪ از نیاز روزانه
  • ویتامین E:110٪ از نیاز روزانه

طبع شیر بادام
طبیعت شیر بادام گرم و تر است.
کمک به مدیریت وزن
یک فنجان شیر بادام فقط 60 کالری دارد، برخلاف 146 کالری موجود در شیر کامل

این یک جایگزین عالی است که به شما کمک می کند وزن فعلی خود را از دست دهید یا حفظ کنید.

سالم نگه داشتن قلب
کلسترول یا چربی اشباع در شیر بادام وجود ندارد. همچنین از نظر سدیم کم و چربی های سالم (مانند اسیدهای چرب امگا که معمولاً در ماهی وجود دارد) غنی است، که به جلوگیری از فشار خون بالا و بیماری های قلبی کمک می کند.

قوی شدن استخوان ها
اگرچه به اندازه شیر گاو کلسیم ندارد، شیر بادام حدود 30 درصد از مقدار توصیه شده روزانه و همچنین 25 درصد از ویتامین D توصیه شده را کاهش می دهد و خطر ابتلا به آرتریت و پوکی استخوان را کاهش داده و عملکرد سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. به علاوه، این دو ماده مغذی با هم کار می کنند تا داشتن استخوان های سالم و تشکیل دندان ها را فراهم کنند.

درخشان نگه داشتن پوست
شیر بادام حاوی 50 درصد از مقدار مورد نیاز روزانه ویتامین E است که حاوی خاصیت آنتی اکسیدانی برای سلامتی پوست است، مانند محافظت از آن در برابر آفتاب به سختی قند خون شما را تحت تأثیر قرار می دهد. شیر بادام (بدون مواد افزودنی) دارای کربوهیدرات کم است، به این معنی که میزان قند خون را به میزان قابل توجهی افزایش نمی دهد و خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد. به دلیل ضعف گلیسمی پایین شیر بادام، بدن شما از کربوهیدرات ها به عنوان انرژی استفاده می کند، بنابراین قندها به عنوان چربی ذخیره نمی شوند

تقویت عضلات
اگرچه شیر بادام فقط حاوی 1 گرم پروتئین در هر وعده است، اما حاوی مقدار زیادی ویتامین های گروه B مانند آهن و ریبوفلاوین است که هم برای رشد ماهیچه ها و هم برای بهبودی آنها مهم است.

هضم شما را کنترل می کند
شیر بادام تقریباً یک گرم فیبر در هر وعده دارد که برای هضم سالم بسیار مهم است.

پودر شیرینی که حاوی لاکتوز نیست
عدم تحمل لاکتوز حدود 25٪ از جمعیت ایالات متحده را تحت تأثیر قرار می دهد، به این معنی که آنها در هضم قند موجود در شیر گاو مشکل دارند. این باعث می شود شیر بادام جایگزین مناسب و بدون لاکتوز باشد.

طعم بهتری از شیر گاو دارد
شیر بادام مانند شیر گاو طعم ندارد، و برای کسانی که از طعم شیر گاو گریزان هستند عالی است. این شیر، عطر و طعم منحصر به فرد خود را دارد که بسیاری آن را سبک و خوب توصیف می کنند. به این معنی که می توانید به جای شیر گاو در دستور آشپزی مورد نیاز خود از آن استفاده کنید. طعم یکسانی نخواهیدد داشت، اما همین قوام را خواهد داشت.

به سرما برای نگه داشتن احتیاج ندارد.
دانستن این که مجبور نیستید شیر بادام را یخچال و فریزر کنید به این معنی است که احتمالاً آن را می توانید با خود به محل کار یا در یک سفر ببرید. کاملاً مناسب برای نگه داشتن در دمای اتاق است که آن را به عنوان یک ماده مفید و برای بسته بندی در اختیار شما قرار می دهد، که این خاصیت به طور خودکار مصرف روزانه شما از تمام مواد مغذی آن را به طور فوق العاده ای بالا می برد.

آنتی اکسیدان ها
هر وقت اکسیژن را استنشاق کنیم، جریان خون ما رادیکال های آزاد به دست می آورد. آنها برعکس آنتی اکسیدان ها در بدن ما هستند و باعث پیری زودرس می شوند و نه تنها این، بلکه رادیکال های آزاد باعث انقراض کلی سلول می شوند. این بدان معناست که فردی با رادیکال های آزاد زیاد و آنتی اکسیدان های خیلی کم، در معرض خطر سرطان است. شیر بادام منبع عالی آنتی اکسیدان ها است. به همین ترتیب، می تواند بدن را به سرعت در تعادل رادیکالی بازگرداند. آن هایی که بیش از حد آنتی اکسیدان زیادی در بدن خود دارند، در کمتر از یک هفته احساس تغییر می کنند.

پیشگیری از میگرن
هر زمان که از نظر روحی یا جسمی احساس استرس می کنیم، این احتمال وجود دارد که بدن ما دچار عدم تعادل شود. استرس یکی از شایع ترین شرایط امروز است و سردردها شایع ترین علامت آن است. سردرد نیز می تواند از هر منبع داخلی یا خارجی ناشی شود، خواه بیماری باشد یا موسیقی با صدای بلند. این نقص جزئی در همه جا در اطراف ما است و گاهی اوقات می تواند بسیار تحریک کننده باشد. شیر بادام به تقویت عملکرد سالم بدن با ریبوفلاوین کمک می کند. ریبوفلاوین به عنوان ویتامین B2 نیز شناخته شده است. این مکمل غذایی برای درمان نواقص مختلف استفاده می شود کمبود ریبوفلاوین باعث یکی از آن نواقص می شود و به صورت سردرد بروز می کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم دهقانی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132539560
شماره دفتر آلمان: 004915206375556
پست الکترونیکی: halime_d2010@yahoo.com

درباره ی admin

کانال تلگرام