جمعه , آوریل 26 2024
خانه / آموزش بورس / آموزش صفر تا صد بورس در یزد

آموزش صفر تا صد بورس در یزد

آیا می خواهید صفر تا صد بورس را در یزد بصورت حضوری و لاکچری یاد بگیرید.

بازارهای مالی با وجود سودهای شگفت انگیز و ریسک‌های پرخطر یکی از جذاب‌ترین حوزه‌ها برای سرمایه گذاری به شمار می‌آید. ثروتمندان خود ساخته نظیر وارن بافت بخش قابل توجهی از ثروت خود را از سرمایه گذاری در بورس به دست آورده‌اند. در واقع این نهاد در بسیاری از کشورهای پیشرفته یکی از زمینه‌های تامین مالی و سرمایه گذاری محسوب می‌شود. اما شرایط ایران در بورس اوراق بهادار قابل قیاس با بازارهای جهانی نیست. با وجود سال‌ها فعالیت بورس اوراق بهادار در ایران، این نهاد تا حدود زیادی ناشناخته باقی مانده است و افراد کمی از سازوکار آن اطلاع دارند.

پیش از شروع هر نوع فعالیت مالی، باید تحقیقات گسترده‌ای در ارتباط با آن انجام داد. این موضع در بورس  از اهمیت دوچندانی برخورد دار است.  اگرچه بورس را یک محل امن و سودآور برای سرمایه‌های کوچک وبزرگ می‌دانند باید توجه کرد که بورس از احتمالات پیروی می‌کند و افرادی که وارد آن می‌شوند با برد یا باخت روبه‌رو می‌شوند بنابری ان باید به اندازه‌ای ریسک کرد که توان باخت داشت.

هزاران سهام در بازار مورد معامله قرار می‌گیرند، سرمایه گذاران نمی‌توانند در مورد همه آنها اطلاعات کسب نموده و آنها را بشناسند. در حقیقت. شناخث واقعی حتی تعدادی از آنها بسیار مشکل است. اما سرمایه‌گذران با انبوهی از پيشنهادات و نظرات از طرف کارگزاران، مجلات، سایت‌های اینترنتی، تلویزیون و سایر منابع روبرو می‌شوند. بعضی‌ها بطور اجتناب ناپذیری, فکر می‌کنند که آخرین پیشنهادات خریدی که شنیده‌اند نسبت به سهامی که در حال حاضر در اختیار دارند بهتر مي‌باشد. در نتیجه اقدام به خرید و فروش و جایگزینی سهام مي‌کنند. همه افراد می‌توانند با یادگیری روش‌های علمی انتخاب سهام و کنترل احساسات در این زمینه سرمایه گذاری بسیار بهتری انجام دهند.

اولین گام برای خرید و فروش سهام در بورس اوراق بهادار، دریافت کد سهامداری (کد معاملاتی بورس) می‌باشد. هر شخص پس از کسب دانش ابتدایی در زمینه معاملات بورس اوراق بهادار و اطلاع از مزایای این بازار در کنار ریسک‌های موجود، لازم است برای انجام معاملات خود نسبت به اخذ کد معاملاتی بورس اقدام نماید. بسیاری از کسانی که برای نخستین بار وارد بازار بورس می‌شوند، سوالاتی دارند از قبیل این که: کد بورسی چیست؟ برای دربافت کد بورسی اشخاص حقیقی و حقوقی چه مدارکی لازم است؟ مدت زمان لازم برای دریافت کد معاملات برخط چه میزان است؟

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم دهقانی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132539560
شماره دفتر آلمان: 004915206375556
پست الکترونیکی: halime_d2010@yahoo.com

درباره ی admin

کانال تلگرام