شنبه , آوریل 20 2024
خانه / کیف ریکوی / فروش عمده کیف زنانه در ایران

فروش عمده کیف زنانه در ایران

فروش عمده کیف زنانه در ایران آغاز شده. چرم طبیعی ریکوی از همان ابتدا، استفاده از مواد اولیه و یراق آلات با کیفیت بالا و تامین چرم مرغوب و درجه یک سرلوحه خط مشی و سیاست کاری این واحد قرار گرفت. نقشه و الگوی هنرمندان و طراحان باذوق و سلیقه، این برند نو ظهور را اکنون پس از مدت زمانی اندک به عنوان یک برند رقیب برای محصولات چرمی معرفی نموده است. هدف اصلی ما تولید محصولات چرمی غیر تکراری و یونیک و در عین حال کاربردی و ساده می باشد و اعتقادی به تولید انبوه و بی کیفیت نداریم و غالبا به سفارش مشتریان اقدام به تولید و تک دوزی می کنیم. از این رو هر کدام از تولیداتمان تنها متعلق به عده خاص و اندکی است که ارزش کالای دست دوز و طبیعی را دانسته و از بی نظیر بودن آن نیز لذت می برند.

تبریز به عنوان قطب تولید کیف و کفش چرم در کشور شناخته شده است و از این رو همواره فروش عمده بالایی را در داخل و خارج به خود اختصاص داده است و این روند با حمایت هر چه بیشتر از این صنعت ارزشمند روز به روز افزایش خواهد یافت.

برند ریکوی سال هاست که به عنوان یک برند مطرح در کشور و حتی کشورهای مختلف جهان شناخته شده است.بسیاری از کشورها کیف ایران را با نام کیف تبریز می شناسند و تمایل بسیاری برای واردات کیف  با برند تجاری ریکوی به شهر و کشور خود دارند از این رو عمده محصولات تولیدی کیف  آن با کیفیت چرم و اصل در کشورهای مختلف جهان به فروش می رود.

ویژگی انواع کیف ریکوی

کیف های ریکوی در انواع مختلف  با کاربردهای مختلف با بهترین کیفیت تولید می گردند و داشتن کیفیت بالای آنها این امکان را برای مشتریان فراهم می سازد که ماه های بیشتری از این کیف ها بهره ببرند و در خریدهای خود صرفه جویی های بیشتری نمایند.
کیفیت بالا یک کیف به معنای استفاده از مواد مرغوب و استاندارد، دوخت دقیق و ماهرانه، داشتن کفی و زیره هایی با کیفیت بالا، طراحی و رنگ منحصر به فرد می باشد.این برند برای تمام فصول مدل های مناسبی را بر اساس به روزترین طرح های روز وارد بازار می نماید و سعی می نماید که بتواند تمام سلایق مشتریان خود را نظر بگیرد.

فروش عمده کیف ریکوی

ساخت و تولید انواع کیف سفارشی به مدل و طرح شما

ساخت هر گونه کیف خاص برای نهاد ها ارگان ها و سازمانها ، کیف های تبلیغاتی ، کیف های بیمارستانی ، کیف های نمایشگاهی و همایش
ساخت نمونه اولیه در کوتاه ترین زمان و تیراژ تولید بالا در هر روز

10 مزیت چرم نسبت به مواد مصنوعی

1- بوی چرم

استفاده از مواد مصنوعی نه تنها برای افراد ایجاد حساسیت های پوستی می کند بلکه با توجه به اینکه در فرآیند تولید آنها از مواد شیمیایی و نفتی استفاده می شود، دارای بوی ناخوشایند می باشند. لیکن محصولات چرمی به دلیل استفاده از پوست طبیعی حیوانات و رنگ های گیاهی استفاده شده در فرآیند رنگرزی آنها دارای رایحه ویژه و منحصر بفردی است که نظیر آن در طبیعت وجود ندارد.

2- انعطاف پذیری چرم

با توجه به اینکه مواد مصنوعی برای شبیه شدن به چرم نیازمند تولید در فرآیندهای زیادی می باشند و لایه های متعددی در ساخت آن وجود دارد، سازندگان آنها مجبور به استفاده از مواد ارزان قیمت و غیر مقاوم می باشند. از اینرو مواد مصنوعی در مدت زمان اندکی دچار شکنندگی، ترک و پوسیدگی شده و لایه های آن مشهود می گردد به طوری که دیگر استفاده از محصول امکان پذیر نمی باشد. اما چرم به دلیل نیاز طبیعی حیوان در حال رشد دارای انعطاف بسیار زیادی می باشد و هرگز خاصیت انعطاف پذیری خود را با گذشت زمان از دست نمی دهد.

3- خاصیت تنفس پذیری چرم

یکی از خواص بی نظیر چرم خاصیت تنفس پذیری آن است. به این معنی که چرم مانند یک موجود زنده هوا را تنفس می کند و رطوبت درون را از طریق منافذ ریز خود بازدم می دهد. این امر سبب جلوگیری از تعریق و در نهایت تجمع بوی بد در داخل محیط های بسته محصول ( مانند کیف، کت، دستکش و کفش چرم ) می گردد. اما مواد مصنوعی که از لایه های بدون منفذ و فوم تزریق شده ساخته می شوند کاملا فاقد این خاصیت شگفت انگیز بوده و همین سبب تجمع رطوبت در محصول و پوسیدگی، کپک و در نهایت ایجاد بوی متعفن ناشی از آن می گردد.

4- فصلی نبودن محصولات چرمی

همین خاصیت تنفس پذیری چرم سبب شده است که استفاده از محصولات چرمی همچون کیف و کفش منحصر به فصل خاصی نباشد. استفاده از کیف های پلاستیکی در فصل گرما سبب ایجاد تعریق در دست و تماس رطوبت پوست با مواد شده و حساسیت و اگزمای شدید پوستی ایجاد می کند. از اینرو هزینه های درمانی سنگینی را بر دوش انسان می گذارد. اما چرم ضمن جذب رطوبت بدن، آن را به سرعت از سایر منافذ خود بیرون می دهد و این سیرکولاسیون و گردش هوا در همه فصول، احساس خوشایندی در انسان ایجاد نموده و استفاده از چرم را به فصل خاصی منحصر نمی کند.

5- مقاومت چرم در برابر ضربه

از دیرباز چرم به عنوان ماده اولیه برای ساخت سپرها، غلاف شمشیرها، زره، کلاه خود سربازان و همچنین زین اسب و در عصر جدید در ساخت غلاف کلت کمری، لباس های ویژه ورزشی همجون تیراندازی و … استفاده می شود. دلیل آن وزن کمتر و خوشبختانه مقاومت بالای چرم در برابر ضربات، تنشها و فشارهای شدید می باشد. اما مواد مصنوعی برای داشتن چنین مقاومت بالایی وزن بیشتری را باید داشته باشند ضمن اینکه طول عمر آنها در برابر ضربه و فشار بسیار کوتاهتر از چرم می باشد.

6- مقاومت چرم در برابر حرارت

مقاومت فوق العاده چرم در برابر حرارت آن را به یک ماده پرکاربرد در صنایع مختلف تبدیل نموده است. لباس کار کارگران صنایع آهنگری، ریختگری و ذوب فلزات و نیز ساخت بسیاری از لوازم نسوز مانند غلاف سلاح ها گواهی بر این ادعاست. در صورتیکه اشیای ساخته شده از مواد مصنوعی هرگز در برابر آتش و حرارت مقاومت نداشته و فرم اولیه خود را از دست می دهند و به در یک چشم به هم زدن به توپک پلاستیکی تبدیل می شوند!

7- مقاومت چرم در برابر سایش و کشش

از دیگر خواص انکار ناپذیر و مثال زدنی چرم، خاصیت مقاوم بودن آن در برابر سایش و کشش است. لباس رانندگان مسابقات اتومبیل و موتور سواری رالی و نیز سوارکاران از نمونه کاربردهای متداول آن برای این خاصیت است. این خاصیت سبب می شود در صورت بروز تصادف راننده و یا پرت شدن راکب موتورسیکلت و کشیده شدن آن بر روی زمین، کمترین آسیب به پوست بدن آنها رسیده و چرم می تواند تا حد امکان از اعمال تنش های های مختلف به بدن انسان جلوگیری کند.

8- سازگار با محیط زیست

علاوه بر اینکه چرم یک ماده طبیعی به شمار می آید، در تولید آن از مواد شیمیایی که مخرب محیط زیست و آلوده کننده هوا و رودخانه ها باشد، استفاده نمی شود. حتی اگر در فرآوری چرم از مواد شیمیایی استفاده گردد، سهم آن در مقایسه با مقدار مواد شیمیایی استفاده شده در تولید سایر کالاهای مصنوعی بسیار اندک است. در دنیایی که مد و زیبایی متهم به تخریب کننده محیط زیست شده است، داشتن محصولات چرمی تنها راهی است که انسان علاوه بر شیک بودن دوستدار محیط زیست خود نیز باقی بماند.

9- لطافت چرم

با وجود این همه قابلیت ذکر شده، آنچه در نهایت چرم را از سایر مواد موجود در طبیعت متمایز می سازد، نرمی و لطافت ویژه ای است که در آن تجلی پیدا کرده است. خالق هستی در پوست بدن حیوانات پرزهای ذره بینی تعبیه نموده است که لطافت و زیبایی خارق العاده ای به آن ها می بخشد و نمونه آن را در هیچ ماده ای نمی توان یافت. این مهم با لمس یک محصول چرمی، محسوس و تفاوت آن با محصولات ساخته شده از مواد مصنوعی، کاملا قابل درک است.

10- همیشه در اوج

چرم یک ماده طبیعی زیباست. به همین دلیل با گذشت زمان رخ منحصر به فرد خود را از دست نمی دهد. از اینرو استفاده از آن در تولید محصولات، درجه کیفی آنها را بالا می برد. همیشه یک کیف چرم ظاهر بهتری نسبت به یک کیف پلاستیکی دارد و یک شلوار چرم زیباتر از یک شلوار نخی است. اینها حقایقی انکار ناپذیرند.

مدیر فروش فروش عمده کیف چرم زنانه در ایران

09133574868

خانم دهقانی

برای نگهداری بهتر چرم به نکات زير توجه کنيد:

1- هميشه چرم را خوب گردگيری کنيد. اگر گل و گرد و خاک روی چرم بماند، به مرور زمان آن را خراب می کند.

2- اگر ماده‌ای روی چرم ريخته که با دستمال خشک پاک نمی شود، با کف صابون و يک اسفنج، به آرامی روی سطح چرم بکشيد و لکه را پاک کنيد و بعد با يک دستمال خشک، چرم را خشک کنيد.

3- اگر لکه‌ ای خیلی عميق روی چرم درست شده، سعی نکنيد هر طور شده آن را از بين ببريد چون ممکن است به خود چرم آسيب بزنيد.

4- هر چند ماه يک بار، محصولات چرمی خود را با واکس چرم چرب کنيد. واکس چرم ماده مخصوصی است که برای همين محصول ساخته شده است. واکس معمولی، در درازمدت باعث خورده شدن سطح چرم می شود.

5- چرم در رطوبت زياد کپک میزند بنابراين آن را در جایی که بسيار مرطوب است نگهداری نکنيد. هيچ‌ وقت هم چرم را در لفاف پلاستیکی نگه نداريد چون اين کار باعث می شود که رطوبت احتمالی موجود در محصول چرمی خشک نشود.

6-بهتر است چرم را شب خوب واکس بزنيد و در جایی دربسته بگذاريد و تا صبح نگه داريد. چرمی که تازه واکس خورده و هنوز واکس به خوردش نرفته به سرعت در طول روز گرد و خاک را به خود جذب می کند و صدمه می بيند، علاوه بر اين، رنگ چرم نيز تيره و کدر می شود.

7- اگر لباس چرمی داريد، مراقب باشيد که روی آن عطر يا اسپری نپاشيد. عطر و اسپری موادی دارند که باعث می شود برخي از مواد روی سطح چرم فرآوری شده حل شود و آن را خراب می کند.

8- هرگز نگذاريد چرم به مدت زياد آفتاب بخورد. برای نگهداری چرم در خانه، آن را در کمدی دور از آفتاب و گرد و خاک قرار دهيد.

9- اگر برای مدتی نمی خواهيد از وسايل و لباس‌های چرمی خود استفاده کنيد، داخل آن را با روزنامه پر کنيد تا شکل ظاهری آن آسيب نبيند. لباس‌ها را نيز خوابيده داخل کمد بگذاريد طوری که تا نخورده باشد.

چرم اصل را چگونه تشخیص دهیم؟

تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی و صنعتی در برخی موارد بسیار دشوار است.

  • چرم طبیعی بسیار گرانتر از چرم مصنوعی است.
  • در مورد برخی از محصولات چرمی اگر امکانش وجود داشته باشد، به قسمتهای برش خورده آنها نگاه کنید. اگر در آن بخشها، نشانه‌ای از حالت پلاستیکی مشاهده کردید چرم طبیعی نیست.
  • چرم را لمس کنید.
  • چرم طبیعی بسیار نرم و منعطف است.
  • چرم را بو کنید.
  • چرم طبیعی بوی مشخص و خاص دارد که هرگز نمی‌توان از آن کپی‌برداری کرد. ضمن اینکه چرم مصنوعی بوی مواد پلاستیکی را می دهد.
  • به بافت چرم نگاه کنید اگر گره‌ها، خلل و فرجهای آن طبق الگویی قابل شناسایی باشد، چرم مصنوعی است.
  • آتش زدن چرم هم در مواقع ضروری می تواند اصالت آن را مشخص کند. چرم مصنوعی به هنگام سوختن بوی مواد پلاستیکی داده و به سرعت جمع می شود ولی چرم طبیعی فقط بو می دهد و دوده تولید می کند ولی دیر می سوزد.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم دهقانی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132539560
شماره دفتر آلمان: 004915206375556
پست الکترونیکی: halime_d2010@yahoo.com

درباره ی admin

کانال تلگرام