پنج‌شنبه , آوریل 18 2024
خانه / صادرات اویشن کوهی / فروش عمده و فوق العاده آویشن کوهی

فروش عمده و فوق العاده آویشن کوهی

 آویشن یکی از قدیمی ترین گیاهان دارویی است به طوری که مصریان و یونانیان باستان از آویشن برای درمان بیماری های خود استفاده می کرده اند. خواص آویشن ها تقریبا مانند هم است اما ما در اینجا هرکدام را جداگانه ذکر کرده ایم تا برای استفاده کاربردی تر باشد.

برای خرید این محصول استراتژیک با ما در تماس باشید

مدیر فروش خانم دهقانی 09133574868

خواص و آثار
1. آویشن در درمان اکسیور (کرمک) مؤثر است؛ خوردن روزانه یک قاشق مرباخوری از پودر آویشن به مدت یک الی دو هفته در ریزاندن و نابود کردن کرم های روده مفید است.
2. ضد نفخ و اشتهاآور است.
3. پاک کننده ریه، معده، جگر و روده ها از رطوبات است.
4. خوردن آویشن با آب انجیر، جهت درمان برخی از انواع سرفه مفید است.
آویشن به درمان اختلالات عصبی کمک می کند. استفاده از چای گیاهی آویشن سبب درمان گرفتاری های عصبی گردیده و به عنوان دارویی روح افزا و آرامش بخش ِمغز و اعصاب توصیه می شود

5. خوردن آویشن با انجیر خشک، سبب خوش رنگ شدن پوست صورت می گردد.
6. مصرف آویشن با پنیر تازه در افراد لاغر، سبب رفع لاغری می شود.
7. خوردن آویشن با غذاهای غلیظ که هضم سنگینی دارند، سبب بهبود هضم می شود.
8. رایحه بخور آویشن باعث فرار حشرات موذی می گردد.
9. آویشن به صورت دم کرده، جهت برطرف نمودن برخی از انواع ناراحتی های معده استفاده می شود.
10. مصرف آویشن به صورت بخور، در سرماخوردگی سبب بهبود علائم می گردد.
11. آویشن خلط آور و آنتی اسپاسم برونشیال است. جهت درمان آسم و خروج خلط از سینه روزی یک فنجان دم کرده آویشن را با آب لیمو ترش و کمی شکر مخلوط کرده خوب به هم زده و میل کنید و این عمل را تا بهبودی ادامه دهید.
12. آویشن خواص ضد باکتریایی، ضد قارچی و ضد انگلی دارد.

خواص آویشن کوهی

در گذشته مردم ایران به ناچار مجبور بودن برای درمان بیماری های خود به گیاهان مختلف روی بیاورند زیرا از امکانات امروزی بهره نمی بردند. آویشن کوهی می تواند نمونه ای بارز از این گیاهان باشد که وجود آن در هر خانه ای امری حیاطی به حساب می آمد. آویشن کوهی به عنوان یک چای برای مردم دوران گذشته ی ایران به شمار می رفت زیرا هم طعم و عطر خوبی داشت و هم باعث از بین رفتن خستگی روزانه می شد. آویشن کوهی به صورت دم کرده برای درمان عفونت لوزه ها بسیار مفید است و بخور آن نیز می تواند باعث جلو گیری از سرفه های خشک شود.

قیمت آویشن کوهی 1
قیمت آویشن کوهی 2

صادرات آویشن کوهی

آویشن کوهی به مقداری در کشور ایران موجود است که حتی می توان آن را محصولی صادراتی نام برد. آویشن کوهی، صادرات بیشتری نسبت به آویشن های دیگر داشته و سفارشات آن نیز بیشتر می باشد. به گفته ی بسیاری از کارشناسان تنها نفت ایران نیست که طلای سیاه ایران نام گرفته است بلکه گیاهان دارویی زیادی در دل طبیعت ایران مانند آویشن وجود دارند که می توان هر کدام را به عنوان یک طلا دانست.

قیمت آویشن کوهی 3

قیمت آویشن کوهی

آویشن کوهی در کشور ایران با قیمتی مناسب به فروش می رسد ولی قیمت صادراتی آن بسیار زیاد است. آویشن کوهی، بسته به نیاز مشتریان در بسته بندی های جداگانه وجود دارد که برای مصرف خانگی و کم آن می توان به عطاری ها مراجعه کرد ولی برای درخواست بیشتر محصول، مراجعه به سایت اینترنتی می تواند تنها راه چاره ی حل این موضوع باشد.

قیمت آویشن کوهی 4
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم دهقانی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132539560
شماره دفتر آلمان: 004915206375556
پست الکترونیکی: halime_d2010@yahoo.com

درباره ی admin

کانال تلگرام